This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.
על טבעות אירוסין

על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין

טבעות אירוסין הן ביטוי לאהבה ולרצון למסד את הקשר. למעשה, טבעות אירוסין מסמלות את הזמן הזה בחיים שלכם שאתם מוכנים לעשות את קפיצת המדרגה במערכת היחסים הזוגית שלכם על מנת להביע את אהבתכם הגדולה לאחר המשמעותי שלכם. אצלנו באליס תכשיטים נוכל לתת לכם השראה ולהדריך אתכם על מנת שתוכלו לבחור את הטבעת הנכונה ביותר עבורכם. יש לנו מבחר רחב של טבעות אירוסין וכל אחת מהן מיוחדת.

 

טבעת אירוסין – זהב צהוב, זהב לבן, זהב אדום

יצרני התכשיטים בשנת 2022 נהנים ממגוון רחב מאוד של מתכות בצבעי הקשת – אז נכון, ישנן אפשרויות רבות אבל דבר אחד נשאר – זהב הוא לעולם הבחירה האלגנטית והקלאסית לטבעות אירוסין. באמצעותנו תוכלו ללמוד מה ההבדל בין זהב אדום, זהב צהוב ולבן וכך גם תוכלו להתכוונן בבחירת סוג המתכת בטבעת האירוסין שתבחרו שתייצג את אהבתכם כלפי האחר המשמעותי בחייכם.

 

מה משפיע על מחיר טבעת אירוסין?

ישנו מגוון רחב של פרמטרים אשר יכולים להשפיע על מחיר טבעת האירוסין ובהם צורת החיתוך של הטבעת, צבע הטבעת, רמת הבהירות, קראט ועוד פרטמרים נוספים.

 

סוגי טבעות אירוסין

טבעת אירוסין, כמו כל דבר אחר בעולם התכשיטים, מגיעה במגוון רחב של עיצובים וסטיילינג. בין אם מדובר בטבעות קלאסיות יותר עם יהלום אחד ועד לכאלו עם מספר רב של יהלומים עם חיתוכים וצבעים מיוחדים.

ייתכן כי המגוון הרחב יכול לבלבל בהתחלה, לכן רצוי שתבדילו אותם למספר קטגוריות על מנת להבדיל בין הסוגים השונים.

טבעת אירוסין קלאסית (סוליטר) היא למעשה הטבעת הכי נפוצה וה"קלאסית" בה יש יהלום בודד במרכז הטבעת.

טבעת מסוג טוויסט היא למעשה טבעת אירוסין שבו הטבעת עשויה משני זרועות הפוכות אשר מדגישות את היהלום ו"מחזיקות אותו".

ישנם סוגים נוספים של טבעות אירוסין – דוגמת טבעות אירוסין שקועות, טבעות אירוסין היילו (יהלומים קטנים שמקיפים אבן גדולה), טבעות אירוסין וינטג' ועוד – אם אתם מחפשים טבעת אירוסין ולא בטוחים במה לבחור, התקשרו אלינו ונשמח לייעץ.

מתלבטים? אנחנו כאן בשבילכם! חייגו אלינו בשעות הפעילות לטלפון: 079-5575576 או שלחו לנו הודעת וואטסאפ בקישור הזה, ואנו נשמח לעמוד לשרותכם!

עגלת הקניות

איזה כיף, בהזמנה זו המשלוח בחינם! למשלוח בחינם נותר להוסיף פריטים על סך 500 ₪
אין יותר פריטים הזמינים לרכישה